Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalePortale  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Info til kveldens trening

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Coach

avatar


Antall Innlegg : 44
Sted : Oddemarka / Bispegra
Registration date : 31.01.2007

Info til kveldens trening Empty
PosteTema: Info til kveldens trening   Info til kveldens trening EmptyOns Apr 23, 2008 7:17 pm

Hei gutter

Blir trening som vanlig i kveld. Både Lars og Erik er skadet i foten og kan ikke komme, men ellers tror jeg vi blir mannsterke.

Tenkte vi skulle prøve å finne ut litt mer om når, hvor og hva vi skal gjøre til sesongavslutningen.

I tillegg så blir det dugnad med/for Just førstkommende tirsdag:

Her er hva jeg har fått vite om den.

Sitat :
Minner om dugnad på Meny Albert som i år blir tirsdag 29 april klokken 17.00

Meld fra til foreldrekontaktene slik at de organiserer dette, og send meg gjerne en liste på hvem som kommer :-)

Dette er veldig gode inntekter til Just og gjelder både håndball, fotball, barneidretten og innebandylaget :-)
Sitat :
Det er varetelling. Just har avtale om å telle 3 ganger i året. Ca 1 mai, ca 1 oktober og til 1 januar. Vi tjener veldig godt på disse dugnadene. Det er oftest foreldre som stiller fordi man må være fyllt 16 år men du har jo mange som er gamle nok. Kan også dele opp med at noen kommer denne gang , noen andre neste gang osv.

Dersom vi klarer å stille mannsterke på denne dugnaden har vi et godt kort i ermet for både sponsing av sesongavslutning og nytt utstyr til neste sesong. =)


Og apropo neste sesong, vil også vite hva dere tenker. Hvem som er med videre og om noen har tenkt å gi seg, etc.

I tillegg må vi begynne å tenke på hvordan det blir med trener til neste sesong. Erik har allerede sagt at han kommer til å gi seg. Selv har jeg også tenkt å gi meg som trener, men vil ikke trekke meg helt ut.

Vil heller prøve å være "lagleder" slik at jeg kan ta meg av noen av de mer administrative oppgavene av å være trener, mens andre kan få konsentrere seg om å trene laget.

Er det noen av dere spillere som ønsker å prøve seg? Det er flere av dere som har potensiale. I tilfelle vil du/dere selvfølgelig få gratis trenerkurs og ellers hva som må trenges (innenfor rimelighetens grenser) =).

Snakkes ikveld!
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Info til kveldens trening Empty
PosteTema: Re: Info til kveldens trening   Info til kveldens trening EmptyOns Apr 23, 2008 10:52 pm

Var syk foresten...

så kunne ikke komme:)
Til Toppen Go down
Coach

avatar


Antall Innlegg : 44
Sted : Oddemarka / Bispegra
Registration date : 31.01.2007

Info til kveldens trening Empty
PosteTema: Re: Info til kveldens trening   Info til kveldens trening EmptyTor Apr 24, 2008 10:59 am

Skuffende oppmøte igår! Synes det er dårlig at jeg kun får beskjed ifra Lars og Erik at de ikke kan komme.

Det er fortsatt obligatoriske treninger, og så lenge det varer forventer jeg at de som ikke kan komme gir beskjed til meg i god tid før trening.

Siste obligatoriske trening er neste onsdag. Forventer både bedre oppmøte og tilbakemelding fra de som ikke kan komme!

Til de som var på trening igår; jeg kommer neste onsdag.
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Fredrik
Admin
Fredrik


Antall Innlegg : 129
Age : 31
Sted : Justnes City
Registration date : 27.01.2007

Info til kveldens trening Empty
PosteTema: Re: Info til kveldens trening   Info til kveldens trening EmptyTor Apr 24, 2008 5:25 pm

Men det hadde nettop kommet et nytt TrackMania spill da... Razz
(TM Nations Forever)
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Info til kveldens trening Empty
PosteTema: Re: Info til kveldens trening   Info til kveldens trening EmptyTor Apr 24, 2008 5:26 pm

spiller alle det?
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Info til kveldens trening Empty
PosteTema: Re: Info til kveldens trening   Info til kveldens trening EmptyTor Apr 24, 2008 10:48 pm

JA( alle utennom meg Razz)
Til Toppen Go down
Lars
Laget's råtass
avatar


Antall Innlegg : 86
Age : 32
Sted : K-town
Registration date : 01.02.2007

Info til kveldens trening Empty
PosteTema: Re: Info til kveldens trening   Info til kveldens trening EmptyMan Apr 28, 2008 7:28 pm

Får desverre ikke være med på siste obligatoriske trening. Reiser til Danmark med fotball laget.
Til Toppen Go down
Fredrik
Admin
Fredrik


Antall Innlegg : 129
Age : 31
Sted : Justnes City
Registration date : 27.01.2007

Info til kveldens trening Empty
PosteTema: Re: Info til kveldens trening   Info til kveldens trening EmptyMan Apr 28, 2008 7:42 pm

Benjamin skrev:
JA( alle utennom meg Razz)
og meg
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Sponsored content





Info til kveldens trening Empty
PosteTema: Re: Info til kveldens trening   Info til kveldens trening Empty

Til Toppen Go down
 
Info til kveldens trening
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» kveldens kamp
» Trening 27/11
» Trening 21/11
» Trening 23/11 (internkamp)
» Tirsdags-Trening

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Viktig :: Treninger og Kamper-
Gå Til: