Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalePortale  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trening 23/11 (internkamp)

Go down 
+3
Lars
Benjamin
Erik
7 posters
AvInnlegg
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyFre Nov 23, 2007 11:13 pm

Resultat: 3-0

Jeg håper fremdeles at folk kommenterer det jeg skriver her, eller bekrefter at det er lest. 2-3 stykker, Benjamin en av dem, syntest forje raport var bra, og de fikk noe utav å lese det. Da fortsetter jeg.

Dagens kamp, vel. Vi starta før oppvarminga, med å skuffe meg enormt. Når jeg sier lær dere A1, da LÆRER dere A1! Kan love et helvete om den sangen ikke sitter til tirsdag Wink

Kampen. Vi spillte vel totalt 30 minutter, og scora 3 mål. Jeg scoret alle. Det syntest jeg er synd, for at jeg vil flere av dere skal fremstå som målscorere. (Fischer, Andre, Fredrik, idag vil jeg legge til Lars også)

Det som suger, er at vi ikke produserer jevnt med sjangser. Jeg vil ha flere skudd! Som jeg har loved, skal vi gå gjennom på tirsdag om hvorfra jeg vil ha skudda. Hovedsaklig er det fra backen, på til bakespill fra ving, og fra ving på oppspill på back. Helst på kontring. Klarer dere å se for dere situasjonen? Tenkt hvordan vi ligger i etablert angrep.

Rekke 2:
Dere ligger tidevis veldig bra i boksplay. Men jeg og Fischer fikk altfor ofte spillerom til flere passninger/løp på siden av dere.
Som jeg viste på trening på onsdag, må dere huske å sideforskyve boksen! Gjør spillerommet vårt på kanten mindere.
På kontringer syntest jeg dere er gangske gode, dere klarer iallefall å flytte ballen opp. Når dere er der, er det ikke gode til å spille etablert. Vi har ikke trent for mye det, så forventer ikke allverdens.
Men tenk på dette; dere er gode til å kontre, men ikke så gode til å holde ballen den opp. Ta da for guds skyld å skyt når dere er passe langt over midten. Der er blitt litt sånn at dere er kontringsrekka, ikke noe galt idet, men spill på det dere er gode på.
Backene: dere bruker litt lang tid med ballen, og når dere er i angrep, må dere holde bredden og være med opp. Dere blir ofte stående å se på, og det irriterer meg.
Lars, finnsats i det siste, du har fine dragninger og kommer deg fram. Tren på skudd, og lær deg å sentre når du har tatt den første dragningen.
Og en ting til; når jeg sier du gjør noe feil, HOLDER DU KJEFT OG GJØR DET IKKE NESTE GANG. Takk Wink

1. rekka:
Vi prøver så godt vi kan å spille etablert angrep. Der det stoppet mest opp dag, var at vi blir for "todelt" i angrep. Vinger/center på være mye flinkere til å se hjem, slik av vi kan bygge opp angrepene fra back som vi skal. Flere ganger idag kom det løp framover, når de hadde 4 stykker forran han som prøvde seg. Det funker dårlig. Skal backene skyte mere, må de få ballen (se over) Vi skal angrepe med en 5'er.

Forsvar:
Grunde og Benjamin. Finn fram kjeppen, og trent på ballbehandling og sentringer. Vi taper tid, og bevegelse til angriperene blir tatt igjen, pga vi somler litt bak. Ballen må gå mye fortere fra spiller til spiller. Dere er meget gode uten ball, jeg vil ha høyere tempo med ball. Grunde, du har autoritet, og utrolig flink til å lese spillet. Jeg mangler deg i angrep. Vil se deg noen meter overmidtbanen, i skuddposisjon.
Benjamin, lærer, og begynner å skjønne hvordan du skal ligge framover. Men du må jobbe meg passninger. Vansklig for vingene å skyte på kontringer, når ballen kommer for høyt.

Jeg har øvelser til dere alle, om dere vil trene på egenhånd!

Angrep: Personlig syntest jeg det går bedre. Huske at det er 3 år siden jeg spillte innebandy seriøst, men skal love nesten god gammel form etter jul. (da skal vi vinne serien klart btw) Jeg må helt klart bygge opp kondisen, som er meget svekket etter sykdomm.

Andre. Du har en helvetes løpsmaskin, vi skal banke inn i huet ditt hvordan du skal bruke den. For du orker å ta løpene jeg snakker om. Vi to må bli MYE flinkere til å bytte side under kontringer. Når vi ligger i etablert, kommer ofte Fischer over på din side (framfor deg, mot motstanderens mål) da må du trekke inn i den sonen det ikke er noen. Prøv også å tenke mere skudd, du skal ofte rett fram. Ofte kan du skyte selv, og ofte er benni med.

Fischer. Jeg står på det jeg sa, med at du ikke er flink nok til å bevege deg inn i ledige områder. Du får ikke ballen fra meg når du gjemmer deg bak 2 stykker. På slutten var faktisk imponert, og det virket som du i større grad skjønte hvordan du skulle løpe. Bare husk å at du til enhver tid må ligge ledig, slik at vi kan bruke deg som bindeledd på vei opp, om vingene er dekket.
Det sier seg vel selv, om at vingene er dekket, mangler de folk i midten?

Det vår rekke skal slaktes på, er forsvarspillet. For guds skyld, folk (inkludert meg, for all del!!) må komme hjem. flere ganger presset vi for høyt, og flere ganger lå vi i en 5'er som dekket hele banen. Det er ikke sånn vi skal vinne ballen. Takktikken er lagt opp bakfra, vinn da ballen bakfra. Tror ikke vi lå i boks mere enn et par ganger. Taper vi ballen, gir vi hundre og helvete på at vi skal vinne den, går det ikke, er det rett hjem i tett boks, som sideforskyver etter hvilken side vi ligger på.


Skulle egentlig bare skrive kort om kampen idag, menmen. Skriver tutch om noen lurte, så tar ikke så langt tid.
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyFre Nov 23, 2007 11:32 pm

liker tilbakemeldingen Smile .. men fikk litt skjokk over hvor mye du hadde skrevet! Shocked .. men veldigt bra. Wink . fikk litt mer vite om va som må jobbes på..men vi må få prøvd å få en liten jogge tur.. kondisen er jo utrolig viktig(jeg må få bedre ialle fall).. men noe som jeg lurer SVÆRT mye på!? scratch .. hva i huleste mener du med at du skriver "tutch"?
Til Toppen Go down
Lars
Laget's råtass
avatar


Antall Innlegg : 86
Age : 32
Sted : K-town
Registration date : 01.02.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyFre Nov 23, 2007 11:36 pm

Her ser vi en trener med store ambisjoner for laget, veldig bra Erik Very Happy
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyFre Nov 23, 2007 11:38 pm

Haha, det er jeg som ikke kan engelsk Very Happy Du vet når du skriver med 2 hender på tastaturet, uten å se? Hver finger har faste taster. Det går fort Smile

Er det noe mere konkret du lurer på benni, så spør Smile

Ikke vansklig å skrive så mye, jeg har et bilde av hvordan vi skal spille,foreløbig er vi så mye skrift fra å være imål. Når man har "vaske-tøy-kveld" hjemme uansett, så er det en grei unskyldning for å slippe unna litt.
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyFre Nov 23, 2007 11:40 pm

men bra skrevet erik.. du har mye på hjertet Very Happy
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyFre Nov 23, 2007 11:59 pm

Kan forresten si at idag, nr 3 i rekken, hørte jeg igjen at vi begynner å få fart på laget Smile Treneren til Våg2 mente at vi som lag begynnte å bli veldig gode, og vi imponerte mot Toppen jr.

Det skal dere ha all ære for gutta, som virkelig vil bli gode nå! Merker det på interessen fra dere nå. Har fått skryt om progresjon fra Guan, og en til. Stå på! <3
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:01 am

ja jeg og var litt stolt over toppen kampen.. syns vi spilte bra selv om fischer ble utvist.. våg klarte jo seg bedre for og si dt sånn
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:08 am

Ja.

Våg 2 (1-12)
Våg 1 (1-11)

Døm selv.
Jeg er 99% sikker på at det er pga de ikke har noen form for stragi/taktikk å spille etter. De stopper litt opp med fremgangen, når de som hver enkelt spiller har bitt så gode som de kan. Skal de ta neste steg, må de få et godt kollektiv. De har ikke våg2 sjangs i havet på. (Leser noen av dere dette, så syng om ut om jeg tar feil) Og jeg er spent på om våg 1 kan få det. Per dags dato har de det iallefall ikke.
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:11 am

men åssen gikk kampen i dag?.. våg2 mot hånes.. er skikkelig spent på resultatet? Very Happy
Til Toppen Go down
Lars
Laget's råtass
avatar


Antall Innlegg : 86
Age : 32
Sted : K-town
Registration date : 01.02.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:12 am

bennni skrev:
ja jeg og var litt stolt over toppen kampen.. syns vi spilte bra selv om fischer ble utvist.. våg klarte jo seg bedre for og si dt sånn

"våg klarte seg bedre" offer gjorde de det benni?
mener vi hadde den beste kampen mot Toppen av de tre lagene fra kristiansand
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:13 am

Ja vi kan vel ta det i denne tråden.

7-0 til Våg over Hånes.

Jeg må jo bare si at det er GRUFULT spill. Det er ingen plan, og kick and run strategi så det synger. Det laget som løper mest, vinner. Jeg og Fischer prøvde å se om det var noen planlagte passninger. Vi så i 10 min, og jeg tellte iallefall 2.

Slår vi ikke disse langt til helvete i støvlene, trekker jeg meg som trener.
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:16 am

ja jeg er ialle fall tent på oppgaven Very Happy men ikke trekk deg erik.. hele laget kommer til og gå i oppløsning:S.. Husker du tid vi skal spille mot de nå neste gang?
Til Toppen Go down
Fredi

Fredi


Antall Innlegg : 18
Sted : Ikke fullt så sossete, Kristiansand
Registration date : 23.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:17 am

Var det Hånes eller Våg du gikk hardt ut mot der .. ? :p
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:19 am

meg?
Til Toppen Go down
Fredi

Fredi


Antall Innlegg : 18
Sted : Ikke fullt så sossete, Kristiansand
Registration date : 23.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:20 am

Nei, Erik Razz
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:32 am

Begge, jeg har gitt deg en fyldigere raport Wink
Til Toppen Go down
Fredi

Fredi


Antall Innlegg : 18
Sted : Ikke fullt så sossete, Kristiansand
Registration date : 23.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 12:35 am

Haha .. Ja, forstår godt det :p Er ikke så rart. Når enkelte på laget forvarer seg med å veive rundt med kølla over hodet .. Lurt! Hehe.
Men når sant skal sies, så mener jeg vi spilte bedre i dag, enn det vi har gjort på en stund. Vi tapte tross alt 18 - 2 (eller noe sånt) mot Våg 2 forrige gang. Så jeg ser et forbedringspotensial.
Til Toppen Go down
Hans Kristian

avatar


Antall Innlegg : 14
Registration date : 20.02.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 4:35 pm

Høres bra ut det coach
Til Toppen Go down
Grunde
Laget's søteste<3
avatar


Antall Innlegg : 24
Age : 32
Sted : Ved siden av Erik:)
Registration date : 23.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptyLør Nov 24, 2007 11:19 pm

Jeg bare bekrefter at jeg har lest dette, coach!
Skal trene på pasninger og mottak, vet at jeg ligger litt etter de andre, så skjønner at jeg må trene en del på egenhånd! Smile
Til Toppen Go down
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptySøn Nov 25, 2007 2:10 am

hva med gimlehallen fischer?
har du fått noe info om treninger?
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptySøn Nov 25, 2007 3:00 am

meg og fischer forhørte oss på torsdag og læreren sa at vi måtte snakke med vaktmesterne.. de var der ikke da.. men ho sa også at vi evt må betale litt for og pille der
Til Toppen Go down
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptySøn Nov 25, 2007 3:04 am

ok[spoiler] Very Happy
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptySøn Nov 25, 2007 3:54 am

Ta det i treningstråden a, istedenfor å spamme analysetråden min Wink Regner med du har lest og forstått andre.
Til Toppen Go down
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) EmptySøn Nov 25, 2007 4:20 am

jaja:P
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trening 23/11 (internkamp) Empty
PosteTema: Re: Trening 23/11 (internkamp)   Trening 23/11 (internkamp) Empty

Til Toppen Go down
 
Trening 23/11 (internkamp)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Trening 27/11
» Trening 21/11
» Tirsdags-Trening
» Treninger uke 14?
» Ingen trening.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Viktig :: Treninger og Kamper-
Gå Til: