Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  PortalePortale  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Trening 21/11

Go down 
AvInnlegg
Erik
Coach
Erik

Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 21/11 Empty
PosteTema: Trening 21/11   Trening 21/11 EmptyTor Nov 22, 2007 1:02 am

Tenkte jeg skulle begynne å legge inn litt tilbakemelding på diverse treninger her, slik at dere kan tenke på det til neste trening.

Øvelsesdelen:
Jeg syntest det gikk bra. På teknikk syntest jeg det går i litt "dasse tempo". Jeg vil ha høyere instats, og høyere intensitet for å bli ferdig med ting. Dere kommer dere teknisk.

Øvelse for pressisjon i passninger. Starten var horribel. Siste del, etter jeg stopper og kjeftet litt, var meget bra.
Tips: Prøvd å tenk ut denne øvelsen i en kampsituasjon. Når vi skal ligge med så breie vinger, er det er fint oppspillpunkt.

Spilledelen: Meget bra, til tider. Begge rekker har en plan med ballen. Vi bygger opp angrep bakfra, og vi har helt lagt fra oss "kick and run" strategien. Jeg kommer neste uke, til å gå gjennom i hvilke possisjoner skuddene skal komme fra (men all ære til benjamin som på slutten av økta, virkelig la seg i skuddpossisjon! Shocked )

Alt i alt, en god økt. Vi har lært soneforsvar nå, og vi begynner å skjønner når og hvordan ballen skal spilles til etablert angrep. Kontringer står til gull. Jeg Fischer og Andre (startet av Grunde) hadde en av klasse på slutten. Så framover blir fokuset lagt på etablert angrep, siden vi har lært å spille oss opp dit, og på tirsdager, blir hovedfokuset lagt på skudteknikk.

Tenkt dere når skudda sitter! Vi har hatt utrolig progresjon på 3 månder, stå på, vi er snart best.
Til Toppen Go down

Trening 21/11
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Trening 27/11
» Info til kveldens trening
» Trening 23/11 (internkamp)
» Tirsdags-Trening