Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalePortale  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trening 27/11

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 27/11 Empty
PosteTema: Trening 27/11   Trening 27/11 EmptySøn Nov 25, 2007 4:18 am

Obligatorisk oppmøte.

Alle skal komme. Jeg kjører to, ganske lette øvelser, som går på hvor i banen vi skal ha flere skudd fra.

Fredrik tar med seg varmluftpistol, slik at de med helt rett blad, får bøyd det 1-2 grader bakover. Viktig at det skjer tirsdag, så dere blir vant med det på onsdagstreninga.

Onsdag kommer ikke jeg (som sagt) pga jeg skal til Trondheim afro
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trening 27/11 Empty
PosteTema: Re: Trening 27/11   Trening 27/11 EmptySøn Nov 25, 2007 8:51 pm

ja jeg kommer Smile.. men du må hjelpe meg og bøye kølla!..men denne gangen kommer jeg seinest 10 over halv 4
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 27/11 Empty
PosteTema: Re: Trening 27/11   Trening 27/11 EmptyTir Nov 27, 2007 12:48 am

Kom så raskt du kan. Jeg kommer til å stå for oppvarming, og berøring av køller Wink

Kleveland, er du klar til å spille igjen?
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trening 27/11 Empty
PosteTema: Re: Trening 27/11   Trening 27/11 EmptyTir Nov 27, 2007 7:03 pm

Stian, Sverre, Lars, Thomas B, og noen til, om jeg kommer på det, får stryk på dagens trening.
Dette kommer til å gå ut over spilletiden deres, for vi går igjennom viktige ting på trening. Så dere har nå noen kraftige minus alle sammen. Lars ch. er godkjent, pga sykdom.

Unskyldning med å slutte halv 4, er ikke godkjent. Benjamin, og Fischer får det til. (selvom du har helt feil innstilling idag Fischer)

Idag skal jeg ikke skrive så mye. Jeg ga mye tilbakemeld på hva som er galt med skudda på trening.
Kort sagt: Dere får stryk alle sammen! Dette er sesongverste, og flaut å se på!

Det som er artig å se, er at Fredrik som kommer tidlig på trening, og som har noen ganger blitt igjen og hatt skuddtrening, nå er lagets desidert beste skytter. Egentrening hjelper, i innebandy, som i alle andre idretter.

Vi glemmer denne treninga, og for framtiden: Høyere intensitet. Idag var jeg pinlig berørt ovenfor Nico i mål.

I morra er Aleks tilbake igjen, jeg oppfordrer alle til å gi han en gruppeklem. Lykke til på den treninga, som går på skudd, og litt angrep.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trening 27/11 Empty
PosteTema: Re: Trening 27/11   Trening 27/11 Empty

Til Toppen Go down
 
Trening 27/11
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Trening 21/11
» Trening 23/11 (internkamp)
» Tirsdags-Trening
» Treninger uke 14?
» Ingen trening.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Viktig :: Treninger og Kamper-
Gå Til: