Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalePortale  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trener til høsten.

Go down 
+4
Erik
Fredrik
Benjamin
Coach
8 posters
AvInnlegg
Coach

avatar


Antall Innlegg : 44
Sted : Oddemarka / Bispegra
Registration date : 31.01.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyTor Apr 24, 2008 11:18 am

Som jeg nevnte i forrige topic har jeg planer om å trekke meg litt tilbake neste sesong, og slutte som trener - men fortsette som en slags lagleder. Dermed kan jeg ordne mye av det "administrative", slik at treneren kan konsentrere seg om treninger og ikke alt annet. Erik har også gitt beskjed om at han vil trekke seg helt ut.

Etter som jeg har forstått på dere er dere lystne på å fortsette (selvfølgelig), men ikke nødvendigvis satse så veldig - men mer spille for å ha det kjekkt. Selv mener jeg det er kjekkt når en satser litt, men alt har sin pris.

Det er iallefall viktig å holde en viss seriøsitet og intensitet på treningene. Da er det viktig at treningene er planlagte og at det er en viss rød tråd i hva som skjer der. Derfor bør det være noen som leder/har ansvar og planlegger treningene til enhver tid.

Det er flere alternativer en kan velge:

- Enten finne en (eller to) ny trener, slik som jeg og Erik har vært.

- En eller to av spillerne blir trener. De lager opplegg og leder treningene, samt kampene.

- En "rulerer" innad i laget på hvem som planlegger og leder treningene, og finner en grei ordning på hvordan en gjør det ang. kampene.

- Evt. andre alternativ.


Er det noen som har noen forslag? Fischer skal trene Just U-13 til høsten, så dermed er han mer eller mindre utelukket for å trene jr.laget - bare så det er nevnt.

Kjør debatt!
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyTor Apr 24, 2008 2:40 pm

du kjenner ikke noen du alex som er ledig på "trenermarkedet"? Razz.. men en ting.. vet noen om nico forsetter med oss?.. hvis ikke har vi jo ikke keeper :O
Til Toppen Go down
Fredrik
Admin
Fredrik


Antall Innlegg : 129
Age : 31
Sted : Justnes City
Registration date : 27.01.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyTor Apr 24, 2008 5:24 pm

Er Lars fortsatt keen?
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Coach

avatar


Antall Innlegg : 44
Sted : Oddemarka / Bispegra
Registration date : 31.01.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptySøn Apr 27, 2008 1:44 am

Hadde håpt på litt mær idémyldring hær...
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptySøn Apr 27, 2008 2:21 pm

Flott at interessen er på topp.

Dette er et kjempetilbud fra Aleks sin side. Han gjør alt crapet, og dere skal bare ta litt tak på treningene. Dele inn i lag, si hva dere skal gjøre når, og bestemme hvilken øvelse. Det er jo bare morro, trengs ikke forberedelse engang!

Benjamin? Fredrik? Fisch? Grunde hadde vært et klart alternativ, men han skal jo bli stjerne i amrikansk fotball så.

Jeg kan også komme ned en trening iblandt, om det er lyst eller behov for å trene på noe spessiellt.
Til Toppen Go down
Fischer
Admin
Fischer


Antall Innlegg : 138
Age : 33
Sted : Lund
Registration date : 27.01.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptySøn Apr 27, 2008 9:24 pm

Det er ikke noe problem at jeg tar ansvar.. Det er jo bare å sette igang med noen få øvelser og sette igang spill. Alle kan jo også være med på å bestemme hvilke øvelser vi skal gjennomføre..
Men som sagt så kan jeg ta litt ansvar hvis det trengs
Til Toppen Go down
https://justib.norwegianforum.net
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyOns Aug 06, 2008 7:04 pm

satser vi på å få igang noen treninger til høsten?.. hadde vært utrolig kjedeligt hvis ikke vi hadde kunnet fortsette!?
Til Toppen Go down
Fredrik
Admin
Fredrik


Antall Innlegg : 129
Age : 31
Sted : Justnes City
Registration date : 27.01.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyLør Aug 09, 2008 8:10 pm

Agreed.
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptySøn Aug 10, 2008 5:35 pm

Vi skal ta en prat på dette.

Det som beveger seg i huet mitt nå, er at Aleks styrer med litt administrativt, jeg er tilgjenglig til en trening i uka der jeg ikke har planlagt noe, men kommer ned å organiserer noe dere har lyst til.

Samtidig som et par av dere får/tar litt mere ansvar, og står for organiseringa om jeg ikke kan komme(nokså sansynlig enkelte ganger) eller om dere ønsker flere treninger i uka.

Jeg håper Just stiller med lag i serien til høsten. Dere er voksene nok til å kunne stå for det sportslige selv.
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyOns Aug 13, 2008 2:22 pm

jeg har en god følelse over dette.. en ny nyhet er at muligens jonas vesterhus ifra våg kanskje bytter til vårt lag grunnet mye reising kommende sessong, men ingen ting er sikkert.
Til Toppen Go down
Azamat

avatar


Antall Innlegg : 8
Sted : Mauds vei 103 4633 Kr.Sand
Registration date : 22.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyFre Aug 15, 2008 7:25 pm

Har et forslag.
Fischer og Meg blir spillende trenere.
Fischer tar seg av treningene og slikt, jeg tar meg av økonomi og bytter på benken under kamper. Kan også spille av og til hvis ikke Nico fortsetter;)
Med på den Fisch?
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyLør Aug 16, 2008 1:29 am

liker instillingen.. men tror alex kunne ta seg av økonomi.. noen som faktisk vet om nico fortsetter?
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptySøn Aug 17, 2008 7:31 pm

Jeg tror Nico skal til Våg.. Wink
Til Toppen Go down
Nicolai

Nicolai


Antall Innlegg : 20
Age : 32
Sted : Kokleheia ;)
Registration date : 22.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyOns Aug 20, 2008 10:48 am

Det er meget mulig... har lyst til å satse og prøve å se hvordan det er å spille mot de store gutta Smile
Til Toppen Go down
https://justib.norwegianforum.net
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyTor Aug 21, 2008 1:46 pm

Nico melder overgang til Våg, desverre for Just.

Skal vi møtes til onsdag? Årets første trening, så blir vi enige om hvordan vi gjør dette? Smile
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyTor Aug 21, 2008 5:10 pm

jeg kommer Smile.. tror de fleste andre også kommer
Til Toppen Go down
Fredrik
Admin
Fredrik


Antall Innlegg : 129
Age : 31
Sted : Justnes City
Registration date : 27.01.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyFre Aug 22, 2008 6:48 pm

Jeg kommer! er det til vanlig tid? Halv 9?
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptySøn Aug 24, 2008 1:06 pm

ja jeg er med
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyMan Aug 25, 2008 8:12 pm

Greit, da sier vi det. Jeg har sagt ifra til Aleks. Kan dere ta en runde på skolen i mora, og gi beskjed videre?

Kan vi møtes kl 08? Vi skulle vært på Torridaltrening begge to 2130.
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyTir Aug 26, 2008 3:38 pm

høres bra ut.. Men har vi de samme treningstdene som ifjor?
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. EmptyOns Aug 27, 2008 2:10 am

Vi tar det på trening i morra, har det ikke akkuratt nå.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trener til høsten. Empty
PosteTema: Re: Trener til høsten.   Trener til høsten. Empty

Til Toppen Go down
 
Trener til høsten.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Viktig :: Treninger og Kamper-
Gå Til: