Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalePortale  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Treningene fram til jul.

Go down 
+7
sondre
Grunde
Fischer
Thklevis
Benjamin
Andre´
Erik
11 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTir Des 04, 2007 7:50 pm

Jeg skal ikke hjem før 22/23, så vi kjører på med trening fram til onsdagen før jul. Det skulle være onsdag 19.?

Det blir kontringer og skudd fra til tirsdag 18, og onsdag 19, da vi tar en repetisjon på forsvar.

Etter jul, jobber vi med etablert angrep. For da har vi lært å vinne ballen i forsvar, og kontre ballen opp i angrep.



Dagens trening:

Det var en grei samtale etter trening, men jeg vil helst at samtlige yter mere på trening. Jeg håper at folk driver egentrening slik at vi kan luke vekk de helvetes dritfeila med å bomme på ballen f.eks.
1/10 ganger lyktes dere med siste øvelsen idag. Det er for dårlig, men samtidig er der gøy å se at der får det til noen ganger.

Vi skal bli gode afro
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTir Des 04, 2007 7:58 pm

Til dere som ikke møtte opp idag. Det er de samme som vanlig. Plassene deres står i fare, om vi får nye spillere. Vi går igjennom viktige ting (fra kvart på 4) som er grunnsteiner i taktikken vår. Uten øvelse på dette kan dere glemme å spille.

Stian, du har vært der før. Du gidder bare ikke.
Benni, hvordan undskyldning er det a? Du har i tillegg ikke sagt ifra til meg.
Lars, har ikke hørt noe fra deg.
Hansi, ærlig talt. Du går tom på skole i byen, og slutter samtidig med Nico.

Har jeg glemt noen nå, så er det mest sansynlig ikke med i noen planer framover uansett Wink Smile

Skryt til Endre som har begynt å komme fast. Og skryt til dere 6 som møtte opp tidlig. Jeg er også veldig fornøyd med at du tar turen ned Fischer.

Og Lagets søteste, hvordan gikk det med strekken i skinka? Jeg fikk ikke spurt om det etter trening.
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTir Des 04, 2007 9:03 pm

Benjamin er ok.
Til Toppen Go down
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyOns Des 05, 2007 7:46 pm

har vi egentlig treninger på fredag nå?
siden det ikke er flere kamper på fredagene?
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyOns Des 05, 2007 8:54 pm

Endelig en som spurte!! Hallen er ledig ja.. Smile
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyOns Des 05, 2007 8:56 pm

håper dt.. vi trenger det ialle fall Smile
Til Toppen Go down
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyOns Des 05, 2007 9:01 pm

ok da blir det trening på FREDAG: Obligatorisk: jay cheers
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyOns Des 05, 2007 9:03 pm

jeg kommer
Til Toppen Go down
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyOns Des 05, 2007 9:04 pm

ikke nå til fredag benni. vi får vente til neste Fredda
Til Toppen Go down
Thklevis
Admin
Thklevis


Antall Innlegg : 50
Age : 32
Sted : Kollen
Registration date : 01.02.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyOns Des 05, 2007 9:08 pm

for en bra tanke
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyOns Des 05, 2007 9:18 pm

Nå skal vi ha homsekveld nå til fredag, men fram til jul kan vi kjøre fredagstrening.

Jeg ser for meg at vi deler inn i "stasjoner" med hva dere trenger å øve på mest. Noen på skudd, skudd i fart, pass, finter osv. Altså terping på det tekniske.

Bra gutter <3
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 12:51 am

Grei trening idag. Begge rekker prøver virkelig å spille innebandy. Grei intensitet.

De som utelater treninger, får ikke spille framover. Vi går igjennom så mye, at vi kan ikke repetere pga en dritunge ikke orka trening.

Hva syntest dere om dagens trening? Det var godt å ha Aleks tilbake. Jeg trengte en dassedag.

Klar for trening på fredag? Smile
Til Toppen Go down
Thklevis
Admin
Thklevis


Antall Innlegg : 50
Age : 32
Sted : Kollen
Registration date : 01.02.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 12:56 am

hehe for å si det sånn så ewer jeg veldig fornøyd med at alex er tilbake.. treningen i dag var bra, spesielt av de fra i går, bra jobbet gutta, og er sett over ett greit fornøyd med alle....

offtopic:
lurte bare på om du kunne begynne å skrive om treneingene feks i egne topics alla Onsdagstreningene, tirsdagstreningene, ekstratreningene, rasstreningene, kongetreningene?? og nå stikker jeg til sengs Sleep
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 1:04 am

Var så liten interesse og få som skrev tilbakemeldinger der, at jeg tenkte å samle det i en tråd.
Til Toppen Go down
Fischer
Admin
Fischer


Antall Innlegg : 138
Age : 33
Sted : Lund
Registration date : 27.01.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 1:08 am

Liten interesse? det er jo livet mitt.. hvis det ikke kommer i eget topic blir jeg virkelig deprimert, du aner ikke hvor mye det betyr for meg Smile
Til Toppen Go down
https://justib.norwegianforum.net
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 1:14 am

Ja nettopp, det er pga sånt jeg ikke gidder.
Dere var ikke helt klare for å satse 100%
Til Toppen Go down
Fischer
Admin
Fischer


Antall Innlegg : 138
Age : 33
Sted : Lund
Registration date : 27.01.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 1:25 am

?
Til Toppen Go down
https://justib.norwegianforum.net
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 11:28 am

jeg syns også det er bra at alex var tilbake.. bra for laget. Jeg syns også treninga var bra i dag men jeg syns jeg har fått mer ballkontroll men trenger mer trening.
Til Toppen Go down
Grunde
Laget's søteste<3
avatar


Antall Innlegg : 24
Age : 32
Sted : Ved siden av Erik:)
Registration date : 23.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 12:01 pm

Synes det var en god trening!
Likte også oppvarmingen, få kjørt oss så hardt at vi ikke orker å bruke energi på å kødde!
Til Toppen Go down
sondre

avatar


Antall Innlegg : 15
Registration date : 06.02.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 12:23 pm

Håper jeg ikke gikk glip av noe veldig viktig på onsdagstreningen. skal gjøre mit beste for og bli frisk til fredagen
Til Toppen Go down
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 3:56 pm

du gikk glipp av en kontrings øvelse.
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 7:00 pm

ja og dt er jo viktig
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 8:55 pm

Alle treninger er viktige. Vi tar steg for steg hver gang. Sondre, siden du var der tirsdag, var det ikke noe nytt. Men du ligger jo da selvfølgelig litt etter på utførsel.

Våg1-Våg2 er utsatt en uke fikk jeg beskjed om. Altså, hallen er helt ledig på fredag.

Jeg gjør helomvending, og sier at den fredagstreninga blir den siste for min del før jul. Aleks tar de to onsdagene som er igjen, kan være jeg kommer innom da. Jeg har mye jobb og har egentlig ikke lyst/tid.
Til Toppen Go down
Fischer
Admin
Fischer


Antall Innlegg : 138
Age : 33
Sted : Lund
Registration date : 27.01.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 8:56 pm

ikke lyst??? er du lei av oss?
Til Toppen Go down
https://justib.norwegianforum.net
Stian

avatar


Antall Innlegg : 3
Age : 32
Sted : halelujakollen
Registration date : 01.02.2007

Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. EmptyTor Des 06, 2007 9:04 pm

rosenborgkampen er jo på onsdag, det er vel derfor, ikkesant??
Til Toppen Go down
Sponsored content





Treningene fram til jul. Empty
PosteTema: Re: Treningene fram til jul.   Treningene fram til jul. Empty

Til Toppen Go down
 
Treningene fram til jul.
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Treningene etter jul

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Viktig :: Treninger og Kamper-
Gå Til: