Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalePortale  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Overgangsmarkedet.

Go down 
+2
Benjamin
Erik
6 posters
AvInnlegg
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyFre Nov 23, 2007 11:22 pm

Må jo ha en sånn tråd.

Vi har sikret oss Nikolai Olsen. Kanskje seriens beste keeper ifjor. Jeg mener nå at vi har de to klart beste Keeperene i vest agder, under 20 år i stallen. Dette er gull for oss, som matchvinnere i kamper, og det holder nivået oppe på treningene, skuddene må jo bli bedre for å score Smile

Fredrik fra Hånes, kan jeg røpe vurderer et klubbskifte. Han har vært på en Just trening, og mener å tolke at han likte hva han var med på. Finner han ut at han vil satse litt mere, og bytter klubb, tar vi han imot med åpene armer. En spillene back trenger vi.

En dude på intersport, skal komme ned å prøvespille neste uke. Jeg har gode tilbakemeldinger på han fra min kaptein, men han får vise seg god nok, før det bli aktuelt. Smile

Om noen fra "utsiden!" er innom siden, så har vi sikret oss min gode venn Farney som keepertrener. Det setter jeg stor pris på pus cheers
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyFre Nov 23, 2007 11:35 pm

liker dette meg overgangsmarkes;).. men vi må få prøvd å få "signert" jonas fra våg å! Laughing
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyLør Feb 02, 2008 5:42 am

Nico har bytta klubb, tilbake til KVIL.
Til Toppen Go down
Andre´

Andre´


Antall Innlegg : 73
Age : 33
Sted : Kakzekollen
Registration date : 20.11.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyLør Feb 02, 2008 2:14 pm

??? No
Til Toppen Go down
Thklevis
Admin
Thklevis


Antall Innlegg : 50
Age : 32
Sted : Kollen
Registration date : 01.02.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyLør Feb 02, 2008 2:21 pm

Erik skrev:
Nico har bytta klubb, tilbake til KVIL.


og hvorfor det scratch
Til Toppen Go down
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptySøn Feb 03, 2008 9:19 pm

hmm.. noen som har vært inne på min bruker her? scratch .. jeg skrev ikke det første innlegget her! scratch
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptySøn Feb 03, 2008 9:36 pm

Jo det gjorde du nok, men det er 3-4 måneder siden, så du har nok bare glemt det.

Han følte seg mere "hjemme" i KVIL. Og han mente framgangen ikke var så stor, og pga vi hadde så få treninger.

I Just hadde han hatt sørlandets beste keeper som trener, latterlig å tro han blir bedre et annet sted. Trives han ikke i klubben, er det en annen ting.
Til Toppen Go down
Fredrik
Admin
Fredrik


Antall Innlegg : 129
Age : 31
Sted : Justnes City
Registration date : 27.01.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptySøn Feb 03, 2008 9:51 pm

Fillern.... -.-
Lykke til i KVIL, Nico.
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Fischer
Admin
Fischer


Antall Innlegg : 138
Age : 33
Sted : Lund
Registration date : 27.01.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyMan Feb 04, 2008 11:50 pm

nedtur
Til Toppen Go down
https://justib.norwegianforum.net
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyTir Feb 05, 2008 7:48 pm

da må vi vel få tilbake peter??
Til Toppen Go down
Erik
Coach
Erik


Antall Innlegg : 268
Sted : Sossekollen
Registration date : 20.11.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyTor Mar 06, 2008 1:10 am

Nico er Just keeper igjen! Han stiller opp på fredag, og begynner med Farneys program igjen fra uka. Smile

Herlig Nico, velkommen tilbake.
Til Toppen Go down
Fredrik
Admin
Fredrik


Antall Innlegg : 129
Age : 31
Sted : Justnes City
Registration date : 27.01.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyTor Mar 06, 2008 6:15 pm

Konge!
Til Toppen Go down
http://www.justib.moo.no
Benjamin
Lagets Dust
Benjamin


Antall Innlegg : 167
Sted : GIMLEKOLLEN HILLS
Registration date : 22.11.2007

Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. EmptyTor Mar 06, 2008 7:04 pm

akkurat det vi trengte
Til Toppen Go down
Sponsored content





Overgangsmarkedet. Empty
PosteTema: Re: Overgangsmarkedet.   Overgangsmarkedet. Empty

Til Toppen Go down
 
Overgangsmarkedet.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Viktig :: Nyheter-
Gå Til: